Nová recepce a oznámení o omezeném provozu na správě družstva

  • Autor: Žaneta Kolářová
  • středa 16. listopadu 2022

Od 17. 11. 2022 bude v přízemí správy družstva zahájena rozsáhlá rekonstrukce původní podatelny na nově vybudovanou recepci. Hlavním úkolem nové recepce bude zajištění jak informačního, tak i zákaznického servisu vůči všem našim klientům a členům družstva. Na recepci se přesune i část administrativy, kde se budou nově shromažďovat různé formuláře a listiny k jejich vyřízení. Stávající podatelna tak bude zcela zrušena a nově nahrazena novou moderní recepcí.

Díky stavebním pracím však bude zapotřebí zajistit částečné omezení provozu správy družstva. Omezení se nejvíce dotkne bytového oddělení a oddělení nájmu, které jsou přístupné pouze ze vstupní haly správy družstva. Rekonstrukce začne od 17. 11. 2022 a bude trvat nejpozději do 16. 12. 2022. Důležité je zde říci, že 21. 11. 2022 bude zcela zrušen úřední den. S ohledem na tuto plánovanou rekonstrukci doporučujeme veškeré záležitosti vyřizovat telefonicky, e-mailem, popř. po vzájemné domluvě s daným referátem. Vstup na bytové oddělení a oddělení nájmu bude dočasně zajištěn prostřednictvím druhého vchodu do budovy správy družstva, který v současné době slouží pro zaměstnance. Do doby vybudování nové recepce bude podatelna družstva přemístěna k bytovým technikům. Pevně věříme, že rekonstrukce budovy proběhne bez sebemenších problémů. Budeme se těšit na další vzájemnou spolupráci, a to již ve zrekonstruovaném prostředí s novou recepcí.