Informace o koronaviru

aktualizace k 10. 5. 2021

Upozornění na zhoršenou situaci v souvislosti se šířením koronaviru

Vážení družstevníci a klienti,
z důvodu trvajících vládních opatření v oblasti poskytování služeb a omezení shromažďování osob v budovách pracuje správa družstva v tomto režimu:

  1. I nadále nemůžou být v úřední dny otevřené vstupní dveře do budovy. Klienti budou zvonit na příslušnou kancelář a budou pracovníkem odvedeni do kanceláře a opět vyprovozeni z budovy. Takto zpřístupněné budou pouze přízemní kanceláře ve vstupním vestibulu.
  2. Úřední hodiny 7.00 až 16.30 v pondělí a středu budou zachovány.
  3. 3. Od 7.00 do 11.30 a od 12.30 do 16.15 je k dispozici pokladna.

Stále platí zákaz shromažďování více jak 2 osob. Není proto bohužel možné nechat otevřenou budovu družstva, aby nedocházelo k porušování tohoto nařízení.

Pravidla omezeného provozu v případě domluvené návštěvy:

  • klienti musí nosit respirátory a použít desinfekci při vstupu
  • je nutné dodržovat doporučené bezpečné odstupy (s výjimkou členů jedné domácnosti)
  • v případě podezření bude klientovi bezkontaktně změřena teplota a při zjištění zvýšené teploty zakázán vstup do budovy
  • přístupné budou kanceláře právního oddělení, bytových techniků, členské evidence a bytového oddělení a kancelář nájemného a vyúčtování zálohových plateb
  • je zakázán přístup do vyšších pater nové budovy, je však možné požádat příslušného pracovníka o schůzku v přízemí. Jde o agendy převodů bytů, vedoucího právního úseku, vedoucího technického úseku, stavebního technika, energetika a personální
  • nebude možné použít sociální zařízení a WC. Nejsme schopni zajistit potřebnou desinfekci a režim.

Připomínáme, že osobní návštěva družstva by měla být až ta nejkrajnější forma komunikace. Většinu běžných úkonů lze vyřídit telefonicky, mailově, pomocí našich internetových stránek nebo vyplněním zaslaných formulářů. Pokud potřebujete předat písemnost, tak kromě pošty je možné jí vhodit do naší poštovní schránky, umístěné na budově správy (ve vstupu pro zaměstnance), případně do schránek v Novém Boru, Stráži pod Ralskem a České Lípě. Přesné umístění Vám sdělí bytový technik.

Pokud platíte měsíční předpis v hotovosti u nás na pokladně, lze jej zaplatit buď na náš účet nebo hotově ve vedlejší budově banky ČSOB.
Jsme připraveni řešit veškeré Vaše požadavky elektronicky a odpovídat na Vaše dotazy. V případě žádosti Vám sami zavoláme zpět, abyste nemuseli hradit zvýšené telefonní poplatky. Aktuálně platí omezení shromažďování lidí nad více jak 2 osob a to při dodržení doporučených odstupů a zvýšených hygienických opatření. Stále proto nedoporučujeme svolávat členské schůze a shromáždění vlastníků.
Veškeré telefonní a mailové kontakty na jednotlivá oddělení a zaměstnance družstva najdete ZDE.


Zde jsou nejzákladnější kontakty:
Mail: info@osbd.cz
Telefon spojovatelka: 487 809 811

Věříme, že tímto opatřením zajistíme zachování všech základních funkcí družstva.
Děkujeme všem za pochopení.